Wycieczka do Trójmiasta

W dniach 20-22 maja uczniowie klasy 7a oraz 8b  pojechali na wycieczkę do Trójmiasta.
Pierwszego dnia zwiedzaliśmy Główne Miasto w Gdańsku. Zobaczyliśmy m.in. Dwór Artusa, pomnik Neptuna, port na Motławie. Zwiedziliśmy Bazylikę Mariacką gdzie pokonaliśmy 409 schodów, by zobaczyć panoramę Gdańska z wieży. Przeszliśmy do budynku Poczty Polskiej oraz pod pomnik Stoczni Gdańskiej. Obiadokolację zjedliśmy w restauracji z pięknym widokiem na miasto -usytuowanej na 16 piętrze wieżowca. Mimo zmęczenia poszliśmy na zachód słońca na pobliską plażę w Brzeźnie.
Drugiego dnia spacerowaliśmy w parku oliwskim, wysłuchaliśmy koncertu organowego w Katedrze Oliwskiej, weszliśmy na punkt widokowy Pachołek, spacerowaliśmy po mierzącym ponad 500 m molo w Sopocie oraz molo w Gdyni z widokiem na piękny klif. Wieczór , podobnie jak poprzedniego dnia również spędziliśmy na plaży. Do kolekcji dołączyło molo w Brzeźnie. Poranek trzeciego dnia ochotnicy rozpoczęli od wschodu słońca o 4.29 na plaży do której mieliśmy ok. 300 m. Ostatniego dnia przewodnik zabrał nas do Gdyni. Przeszliśmy główną ulicą tego miasta aż do Portu. Oglądaliśmy zabytkowe statki a następnie udaliśmy się do Akwarium Gdyńskiego. I tego dnia pogoda dopisała. Po obiedzie udaliśmy się jeszcze na Górę Gradową aby z wysoka pożegnać Gdańsk.
Wycieczkę uważamy za bardzo udaną!

Tekst: Jadwiga Kopiczyńska

Copyright © 2016 by sp247.
All rights reserved.
Projekt i realizacja: Internet-media.pl
Strona korzysta
z plików Cookies.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie.